7/19/2010

terwijl ik de lucht zag verkleuren en voelde hoe mijn benen steeds sneller fietsten werd mijn hoofd leger en leger en kon ik niet anders dan lachen. ik had geen schoenen aan, blauw met zwart gestreepte sokken op de trappers en de wind die door mijn lijf leek te waaien. ik keek opzij en was in staat om al m'n kleren uit te gooien en in de sloot te gaan zwemmen, alleen al omdat het met jou was. toen de fietsen werden neergegooid en de nacht over alle woorden viel wist ik dat dit geluk moest zijn, ondanks alles wat er later van zou kunnen komen. het was precies het soort vrijheid waar ik al die tijd naar op zoek was geweest. soms draait alles honderdtachtig graden in me om, al is het maar om te laten zien dat je je niet te snel bij je beelden en verwachtingen van mij moet neerleggen. elke dag verandert er wel iets, je kunt je niet vasthouden aan degene die je het liefst in me ziet want de volgende dag ben ik alweer iemand anders door alle dingen die ik doe of zie. je kunt wel van me houden, als je dat wil tenminste, op welke manier dan ook. al is het maar om af en toe te verdrinken in een hemel vol sterren en te luisteren naar de muziek die twee harten voort kunnen brengen.

3 opmerkingen:

  1. mmm, ik hoorde al wat dingetjes van Doortje...
    Lekker leventje heb je, zo af en toe kan het ineens zó meevallen, hahahha!

    Ben blij voor je...
    Hoe nu verder?

    Hmmm...
    Maakt dat uit?
    Nee.

    Ik heb trouwens volop contact met mr T. uit Zeeland...Heb gevraagd of ie homo was, hahahahaha. Hij zei van niet, we gaan nog afspreken misschien. Verder eventjes contact met Zji gehad...Pff,
    life is complicated...Een beetje.
    Hoewel, het is natuurlijk wat je er zelf van maakt. Soms is ingewikkeld fijn anders zou je de momenten waarover jij schijft niet hebben.

    =)
    Ja, zo zit het wel.

    X

    BeantwoordenVerwijderen